Ya Allah Engkau Tuhanku... Tiada Tuhan melainkan Engkau... Engkau cinta Agung....ku... Nabi Muhammad pesuruh-Mu... Ya Allah Engkau sumber bahagia... Engkaulah Sumber keselamatan... Ya Allah Engkau sumber keamanan... Engkaulah segalanya... Ya Allah Engkaulah pelindungku... Engkaulah sumber rezkiku... Di waktu sakit Kau sembuhkan... Di waktu lapar Kau beri makan... Ya Allah Engkau Cinta Agungku.. Cintaku haraplah dibalas.. Ya Allah Engkau Cinta Agungku.. Janganlah cintaku tidak dibalas.. Jangan biarkan ku tanpa pimpinan... Pimpinlah aku ke jalan yang benar... Kepada Engkaulah harapanku.. Janganlah hampakan perasaanku..

Sign-up with ZALORA and receive a RM 20 voucher

Tuesday, September 15, 2009

Pendaftaran Ibu Mengandung

Daftar diklinik Kesihatan Jinjang Utara, sebab dekat dengan rumah, peratus untuk menjaga aurat bagi ibu mengandung daripada dilihat jururawat lelaki adalah tinggi.
Check tekanan darah tanpa perlu selak lengan baju kurung, ok.
Kalau "nurse" ni cuba nak selak lengan baju kurung "wife" memang aku blah terus dari situ dengan bini aku, mana taknya pemeriksaan dilakukan depan "public"

aku blah dan pasti terus pergi mendaftar dengan Klinik Ibu mengandung DBKL, sebab lebih terjamin "privacy". Jadi Kakitangan DBKL banyak kelebihannya.

Ini Gambar Bilik Mengambil Darah Bagi Ibu Mengandung

Keprihatinan Nurse terhadap aurat isteri aku ketika mengambil darahnya memang tak memuaskan.Isteri aku terpaksa berikhtiar la nak jaga aurat dia.
Alhamdulillah terselamat juga auratnya.Para Suami tidak dibenarkan berada didalam bilik mengambil darah ketika darah isteri diambil. Kena duk luar

mengandung anak kedua nanti akan aku bawa isteriku pergi klinik DBKL, Aku nak buat komplen kat klinik ni... guna surat rasmi ler..

tentang masaalah batas tangan sila baca post ini "terfikir"

No comments: